Po ile u was choinki?

Re: Po ile u was choinki?

Wenus
Leśnika powiadasz? :D  Jak wyjdę na podwórko to gdzie nie spojrzę to leśnik :)

Re: Po ile u was choinki?

sputnik
Może się skuszę ale nie lubię tych świąt i tego zamieszania -dzisiaj np. byłem 3 razy poturbowany w markecie. Ludzie szaleją na drogach, są nieuprzejmi dla siebie te ubijane karpie a później i tak to wszystko później trafia do kosza.

Re: Po ile u was choinki?

sputnik
A znasz kawał o naleśniku? Na leśniku leży drzewo :)

Re: Po ile u was choinki?

Wenus
:))))) Nie znałam. A co do tego, że ludzie są dla siebie przed świętami nieuprzejmi to niestety masz rację - najpierw zjebka a potem opłatek :/

Re: Po ile u was choinki?

Re: Po ile u was choinki?

Wenus
Chyba źle mnie zrozumiałeś (ach to słowo pisane), miałam na myśli hipokryzję i podwójną moralność.

Re: Po ile u was choinki?

julcia
Ceny żywych choinek od kilku lat są w normie.W łodzi też od 50 120 zł  w zależności od gatunku i wielkości

Re: Po ile u was choinki?

Super pomysł z tą sosną Wenus.Podoba mi się
12