Poczet szurów...

Sputnik
Zacznijmy od definicji kim jest "szur"?

Szur - Definicja 1: ktoś o skrajnych poglądach, szurnięty, szalony, fanatyczny.
Definicja 2: Oszołom, osoba o skrajnie radykalnych poglądach, fanatyk, często zwolennik teorii spiskowych. Od „szurnięty”!

To teraz zapnijcie pasy bo będzie ostra jazda bez trzymanki na własną odpowiedzialność bez limitów!

Re: Poczet szurów...

Sputnik
5 minet nie minęło a jest nowiuteńki materiał 😂

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Szury tańcują do "Włącz myślenie, wyłącz telewizor" na marszu w Katowicach:

Re: Poczet szurów...

Kpt.Wojtek
[...]

Sprzeczka szurów:

„Jesteśmy dziećmi słońca,
na początku, na ziemi byli tylko Polacy,
była tylko jedna mowa, jeden naród
dlatego  jesteśmy narodem wybranym...”

„Pan jest od Gaji, proszę ze mną nie dyskutować".

Czy to jakaś segregacja mitologiczna? :)

Re: Poczet szurów...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Rola życia Pana Biedki:

Komentarze pod filmem:

„Panie Piotrze. Brawo brawo rola życia zasługuje Pan na OSCARA„

„Współczuję policjantom, oni powinni wezwać pogotowie i odesłać go do psychiatryka. Pomagają mu Karyny i Seby. Żenujące widowisko”.

„Wybacz ale zrobiliście szopkę na komisariacie jedliście sobie jedzenie
robiliście burdy  mogli zostosować środki przymusu bezpośredniego połowa zostało wycięte kolega nieźle udaje ma siłę krzyczeć a nie dawno rzekomo nie mógł odychac”

„Hahaha! Co za brawurowe wykonanie hymnu Polski. Górniak się chowa. xD
I to piękne dramatyczne ałaaaaaa ałaaaaa na końcu. Przewiduję piękną przyszłość w branży filmowej. Hahahaha”

„Ale dawno mnie tak nic nie rozbawiło..jaka szopka, obejrzałem to z 5 razy pod rząd i za każdym razem płacz że śmiechu, pewnie jeszcze nie raz obejrzę jest to boskie.

 Biedka kiedyś coś sobą prezentowałeś ale teraz to jest masakra, mógł bym stwierdzić że coś Ci się z głową dzieje 🤪 Zacznij leki brać„

„Piotr Biedka, skazany za znęcanie się na swojej żonie, liczne pobicia. Obecnie patodziennikarz, który kreuje się na obrońcę ludzi, a tak naprawdę kieruje się nienawiścią do policji i chęcią zbierania kasy.

Nigdy nie pałał się prawdziwą pracą, żyje jak sęp z kasy, którą wpłacają mu niczego nieświadomi fani. W swoich live'ach obraża wszystkich jak leci, nie wprowadza ograniczeń wiekowych do swoich filmów.

Sam kreował swoje pobicie w komisariacie, udawał wielce pobitego a gubił się w tym co go boli i gdzie go uderzano, jednym słowem próbował wzbudzić litość, a tak naprawdę wykreował się na żałosnego symulanta”.