Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

Budka Suflera - Jolka, Jolka #Woodstock2014

Wprawdzie jest to Festiwal Woodstock 2014,
ale wykonanie piosenki "Jolka, Jolka" jest tutaj tak zjawiskowe,
że warto je przypomnieć.

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

MaryLou
Rzeczywiscie,porywające wykonanie i atmosfera rewelacyjna,ciaaarryy  :) Szu,gdybys mial wybrac dwa festiwale:Opener czy Poland Rock,to na jaki bys sie wybrał? Chce prezent 30latkowi sprawic:) Przeciez masz 30ke,doradz!:)
Ups,to dwa rozne festivale, kazdy inny, i w kazdym o co innego chodzi i co innego sie gra :)))sama sobie odpowiedzialam,:):):) Ale dzieki!:)

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

MaryLou napisał/a
[...]
;D

Cześć Lwiczko,

ja mam nawet ciągle 20-kę...
dzięki za odmłodzenie ;)

Rozumiem, że ten prezent miałby być niespodzianką
,ale ja akurat jestem zwolennikiem praktycznych prezentów...

Więc pewnie przeprowadziłbym wcześniej szczegółowy wywiad środowiskowy lub podpytał 30-latka, co woli, i czy w ogóle lubi takie koncerty i spędy ludzi ;)

Myślę, że bardziej uniwersalnym prezentem jest zaproszenie - Voucher na dobre jedzenie do jakiejś restauracji, tutaj istnieje mniejsze ryzyko, że prezent będzie nietrafiony...

"Mamy po 20 lat"

Pamiętam, że gdy byłem dzieckiem i słuchałem powyższej piosenki, to zastanawiałem się, jak w ogóle można być tak starym i mieć 20 lat ;)

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

:)))) Z tym jedzonkiem to prawda:))rzeczywiscie dla mezczyzny w kazdym wieku jedzonko to najlepszy prezent:))A czlowiek wymysla,zamiast schabowego usmazyc:))
Hmmm...Opener był marzeniem kiedys,ale widze,ze lata leca,a z marzenia nici,chyba glownie ze wzgledu na kase,bo chcialoby sie wszedzie byc...Z tego wszystkiego chyba dostanie bilet na mecz pilkarski Polska-Islandia w Poznaniu...Niestety,ze mna:))))))) Byly juz rozmowy i sprzeciwu nie widzialam:)) No chyba,ze dam 2 dla osoby towarzyszącej:))
Obiecalam sobie,ze juz na Bulgarska w zyciu nie pojade,bo kibice Lecha zatrzesli stadionem po porazce z islandzka druzyna Stjarnan w 2014 r. zas trenera Rumaka pozegnali "Wyp...aj!". To bylo szokujace doswiadczenie. No ale teraz repra bedzie grala,wiec moze kibole nie zjadą..
Tak więc jeden "problem" załatwiony dzis:)) Lece dalej:))
 Lewy strzeli dzis?:)
Pozdrawiam cieplo w ciepła zimę...
 Niżej: Ja mam 20 lat,Ty masz 20 lat:))
https://www.youtube.com/watch?v=5kmFFjbIPm4  a tu oryginał:) https://www.youtube.com/watch?v=KWy0gtb4rP8

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

"Łydka Grubasa - Nie mam zasięgu"

"Przyszli po mnie, gdy nastał poranek
Czeka na mnie już pokój bez klamek..."

PS. Również Pozdrawiam!

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

"Łydka Grubasa - Grać utwory"

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

"Happysad - W piwnicy u dziadka / #Woodstock2013"

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

"Łydka Grubasa - ZUS #polandrock2018"