Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Pol'and'Rock, Przystanek Wooddstock — fajne momenty (tego chyba nie zobaczysz dzisiaj w TVP1?)
#polandrock

Black Stone Cherry - Peace Is Free #polandrock2019

"Wiem, że bywa ciężko.
Musisz oprzeć się na mnie, bracie, nie możesz się poddać.
Zapomnij o swoich problemach, zapomnij o bólu.
Podnieśmy kieliszki i zapomnijmy o naszej nienawiści.
Nie sprowadzaj swojego smutku na mnie, kiedy pokój nie kosztuje nic.
Przed nami słońce, bracie, które czeka na mnie.
Czy nie widzisz?
Czy cały świat nie może kochać się nawzajem?
Rzućcie broń, naprawcie cały głód.
Nie sprowadzaj swojego smutku na mnie, kiedy pokój nie kosztuje nic."

Kwiat Jabłoni - Dziś późno pójdę spać #polandrock2019

Kwiat Jabłoni - Dziś późno pójdę spać #polandrock2019

Witek Muzyk Ulicy - A ja mam kaca - #polandrock2019

Witek Muzyk Ulicy - A ja mam kaca - #polandrock2019

Agnieszka Chylińska - Kiedy powiem sobie dość - #polandrock2019

Agnieszka Chylińska - Kiedy powiem sobie dość - #polandrock2019

Łydka Grubasa - Rapapara #polandrock2019

Majka Jeżowska - A ja wolę moją mamę #polandrock2019

Majka Jeżowska - A ja wolę moją mamę #polandrock2019

Majka Jeżowska - Na plaży #polandrock2019

Majka Jeżowska - Na plaży #polandrock2019

Najpiękniejsze momenty festiwalu Pol'and'Rock (dawnego Przystanku Woodstock)

Najpiękniejsze momenty festiwalu Pol'and'Rock (dawnego Przystanku Woodstock)

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

Warto dodać, że na tegorocznym festiwalu Pol'and'Rock odbyło się także spotkanie z naszą polską noblistką — Olgą Tokarczuk: