Potwornie ekologiczny sen mialem, jak z Atlantydy

Potwornie ekologiczny sen mialem, jak z Atlantydy

Kpt.Wojtek
We snie odwiedzila mnie kobieta okolo 50+. Chyba po przejsciach bo na policzku miala takie dwie blizny.
Byla ubrana w niebieski czador i hidzab w tym samym kolorze.
Powiedziala, ze objasnia lewakom tzw. Ocieplenie klimatu.
(Opisze w skrocie bo lekcja trwala do rana.)

Przenosilismy sie w wiele miejsc na swiecie i wszedzie plonely lasy.
Pozniej odwiedzalismy topniejace lodowce.
Powiedziala, ze jak plona lasy to klimat sie ociepla i lod sie topi. I, ze nie ma co panikowac, bo jak sie juz wypala to sie ochlodzi i bedzie wiecej CO2 dla akwarystow i nie tylko.

Przekonala mnie i zastanawiam sie czy nie zrobie wiecej dla klimatu podpalajac jakis zagajnik jak ta cala Greta ze swoimi protestami;)

A teraz dla tej Pani w niebieskim nominacje do Nobla prosze;)

Re: Potwornie ekologiczny sen mialem, jak z Atlantydy

Kpt.Wojtek
A to juz nie jest sen:

Toksyczne składowisko płonie niemal co drugi dzień.

 „Odpady zaczęły płonąć na naczepach ciężarówek”

Tylko w tym roku doszło do ponad 140 pożarów składowisk odpadów. Statystycznie można powiedzieć, że co drugi dzień straż otrzymuje takie zgłoszenie. W całym ubiegłym roku takich pożarów było ponad 240. – Opdady zaczęły płonąć nawet na zaparkowanych naczepach samochodowych – mówił w „Studiu Biznes” Sławomir Brzózek, ekspert ds. ochrony środowiska i Paweł Frątczak rzecznik prasowy Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej. Źródło: www.next.gazeta.pl

Więcej: http://next.gazeta.pl/next/7,151003,25372159,statystycznie-co-drugi-dzien-plonie-skladowisko-odpadow-zaczely.html

Re: Potwornie ekologiczny sen mialem, jak z Atlantydy

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Ciekawy sen! Mnie najbardziej rzucił się w oczy i spodobał ten fragment, że będzie więcej CO2 dla akwarystów ;)