Powiedział mi Bartek, że Dziś Tłusty Czwartek:)))

Powiedział mi Bartek, że Dziś Tłusty Czwartek:)))

da®®io
Smacznego, kalorycznego pączka:)

Re: Powiedział mi Bartek, że Dziś Tłusty Czwartek:)))

Re: Powiedział mi Bartek, że Dziś Tłusty Czwartek:)))

Smacznego, kalorycznego pączka:)
Dzięki Dario, narobiłeś mi tymi apetycznymi pączkami apetytu, chyba pójdę poszukać jakiejś cukierni ;)

Re: Powiedział mi Bartek, że Dziś Tłusty Czwartek:)))

I wzajemnie pączusia slicznego Wam zycze! Ja dwa ...hmmm...smaczne byly..Jeden z widokiem na morze i kąpiących sie Morsow  bo maja swoj zlot..brrrr...Niestety zaplacilam za niego ..5 zl! Zdzierstwo! Ale sam lokal ok:)

Re: Powiedział mi Bartek, że Dziś Tłusty Czwartek:)))

hiena
A ja tylko jeden:)...ale wewnatrz krem ajerkoniakowy...pycha!...Jutro znowu kupie...