Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Re: Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

da®®io
idę teraz pokibicować Chorwacji, no to do miłego:)

Re: Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Rozalka
Ooo dzieńdoberek latami niewidziana ;)))

Re: Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Rozalka
Rozalka napisał/a
Nie myślcie, że o Was zapomniałam. Buziaczki ślę z ciepłych krajów:) gorrrrrrące.
Witaj Rozalko, dziękuję za pozdrowienia. Jakiś czas temu zastanawiałem się, czy już na stałe postanowiłaś się ewakuować z forów, ale jak widać — nie zapomniałaś o dawnych internetowych znajomych i postanowiłaś nas odwiedzić. To miłe z Twojej strony, również Cię pozdrawiam serdecznie

PS. Pozdrawiam przy okazji pozostałych forumowiczów, przepraszam za nieobecność (spowodowaną brakiem czasu) i dziękuję moderatorom za pomoc — świetnie sobie radzicie, dzięki!