Pozytywni młodzi ludzie?

Ostatnio przeglądając YouTube, trafiłem na takie znalezisko jak poniżej.
Muszę przyznać, że rozmowy tych młodych ludzi rozbawiły mnie i wywołały uśmiech na twarzy.
Moim zdaniem są mega pozytywne i sympatyczne:

Patryk Garkowski OME TV ruda bez duszy live shoty omegle nażywo”

„Niezależna zyskosia OME TV garkowski patryk urodziny live shoty omegle nazywo”

„Andzia Patryk Garkowski OME TV live shoty omegle nazywo”

A Wy co o tym myślicie?

Re: Pozytywni młodzi ludzie?

Przyłaszczka
On jest sympatycznym człowiekiem, każdemu chce powiedzieć coś miłego, nie szuka wad u ludzi, ale zalet. To trochę dziwne myślenie, jakieś takie niechrześcijańskie
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Pozytywni młodzi ludzie?

Przylażczka napisał/a
On jest sympatycznym człowiekiem, każdemu chce powiedzieć coś miłego, nie szuka wad u ludzi, ale zalet. To trochę dziwne myślenie, jakieś takie niechrześcijańskie
No właśnie. Jest w tym podobny do Ciebie, dlatego wywołuje mój uśmiech i sympatyczne odczucia (tak samo, ja Ty wywołujesz) :)

Re: Pozytywni młodzi ludzie?

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]
Dziękuję, ale wydaje mi się, że to właśnie Ty taki jesteś:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣