Prawo cytatu

Dario napisał do Ewy Zdegustowanej:  "nie przenoś tresci rozmów pomiędzy forami- jakim prawem upubliczniasz na NA moje rozmowy z Perełką-ja ci na to nie dałem zgody"

Dario, nie wiem, co konkretnie Zdegustowana przeniosła, ale jeśli zrobiła to zgodnie z prawem cytatu, to ma do tego, jak najbardziej prawo.
Przecież to nie są prywatne rozmowy, tylko rozmowy na publicznym, ogólnodostępnym forum i każdy ma prawo je cytować, nawet jeśli nie wyrazisz zgody (oczywiście jeśli robi to zgodnie z zachowanie zasad cytowania)

Re: Prawo cytatu

Ewkazdegustowana
Ten post był aktualizowany .
Przeniosłam na tamto forum rozmowę dara z perłą, w której ta się żali, że ma natretnego adoratora, który ją bardzo kocha i  pożąda i , że to może stać się bardzo niebezpieczne dla perełki. No chyba sam rozumiesz Che, że nie mogłam tego odpuścić, każdy by [mod] ze śmiechu, jakby to przeczytał.

Re: Prawo cytatu

a ja się z tym nie zgadzam bo to co piszę  na jednym forum NIE  POWINNO BYC KOPIOWANE BEZ MOJEJ ZGODY na inne forum bo kazda wypowiedź wyrwana z kontekstu nabiera inne znaczenie i pytam " DO CZEGO EWCE SLUŻYŁY CYTATY MOICH WYPOWIEDZI W TEJ KONKRETNEJ SPRAWIE ?

Re: Prawo cytatu

Ewkazdegustowana
Do śmiechu, a do czego innego może to służyć ............................................... wykropkuje, żeby szuwarowi roboty nie przysparzać DD ?

Re: Prawo cytatu

Marcin wejdź do ich kosza i oceń czy na taki magiel dajesz przyzwolenie-to o czym i jak konwersowałem z Perełką to moja i Jej sprawa i upublicznianie tego na innym forum tak słowo w słowo w jakiejkolwiek formie to świństwo !!!

Re: Prawo cytatu

Ewkazdegustowana
Przecież to już było upublicznione ty  (wymoderowano) DD

Re: Prawo cytatu

mnie to przypomina coś na wzór " podsłuchiwania rozmów telefonicznych " i na to nie ma mojej zgody TO NIE SĄ ROZMOWY KONTROLOWANE !!!

Re: Prawo cytatu

Ewkazdegustowana
(wymoderowano) D kończyło się na il
1234 ... 9