Precz z Lotharem !!

Re: Precz z Lotharem !!

rusałka
No tak, przykład dobry. Masz rację. Fakt.Taką osobę separuje się i ma zakaz zbliżania.

Re: Precz z Lotharem !!

kapitanwojtek
szuw napisał/a
kapitanwojtek napisał/a
Do stu beczek zgnilych flader, a co bedzie ze mna?!!!
Może przeniesiesz się razem z nimi  i sprawdzisz (przetestujesz) deklarowaną przez Wojtka  wolność słowa i brak chamstwa (na jego forum?)
Noo, hmmm, znajac pracoholicznosc i poglady (sami wiecie kogo) to na jego "demokratycznym" do bolu forum moglbym sie utrzymac od 3 do 7 minut >:D
PS. A kim sa ci "nimi"? Kto z (sam wiesz kim) odchodzi?
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Precz z Lotharem !!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rusałka
rusałka napisał/a
No tak, przykład dobry. Masz rację. Fakt.Taką osobę separuje się i ma zakaz zbliżania.
Separuje się takie osoby od siebie, bo nie neguję, że ktoś inny może lubić Wojtka i niech sobie lubi, ale ja nie chcę przebywać w jego towarzystwie i nikt mnie do tego nie zmusi :)

Re: Precz z Lotharem !!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
kapitanwojtek napisał/a
Noo, hmmm, znajac pracoholicznosc i poglady (sami wiecie kogo) to na jego "demokratycznym" do bolu forum moglbym sie utrzymac od 3 do 7 minut >:D
PS. A kim sa ci "nimi"? Kto z (sam wiesz kim) odchodzi?
Też tak myślę :) A ciekawe jak ja bym na jego forum codziennie wrzucał po kilkanaście wątków dotyczących walki ze skrajnym nacjonalizmem, neofaszyzmem, przykłady pobić obcokrajowców w Polsce, wątki "lewackie" (jego zdaniem "lewackie"), typowo propagandowe - anty-prawicowe, katolickie, modlitwy, śpiewy itp. — ciekawe jak długo bym się utrzymał (?) ;p

PS. Ktoś to powinien przetestować — ja tego na pewno nie zrobię.

Re: Precz z Lotharem !!

zacny suchar, milordzie:)
Tuz elokwencji, co piszę, w każdej dziedzinie!:DDD, wyproszony za drzwi! Nie szybko się Wojtek z szoku otrząśnie:)
Może mu pomogę?;)
12