Prośba do modera o zabranie jaj!

Lwiczka9
Święta się skonczyly:)))))

Re: Prośba do modera o zabranie jaj!

Za rok znowu będą wspaniałe święta, więc czy warto jaja zabierać? :)

W tym roku mamy wydłużone świętowanie (z powodu epidemii), więc i jaja są dłużej...
Ale nie martw się kochana Lwiczko, spełnię Twoje życzenie i coś pokombinuję z tymi jajami :)

Dla poprawienia humoru:

Ludzkie połączenie godowe podczas kwarantanny:

Re: Prośba do modera o zabranie jaj!

A to już po otwarciu parków i lasów:

Re: Prośba do modera o zabranie jaj!

Sputnik phone
Buahahaha!!!!! :))))) Rozwaliłeś mi system i głośniki!!!! O kurcze!!! :))))

Re: Prośba do modera o zabranie jaj!

Sputnik phone
No! Piękne naturalne sample, tribale i cały czas jestem zdania, że elektonika jest w muzyce zbędna!

Re: Prośba do modera o zabranie jaj!

To też jest fajne Sputniku, na mnie działa uspokajająco: