Proponuję powrócic do formy działów tematycznych

Re: Proponuję powrócic do formy działów tematycznych

to zróbmy chociaz sport-myslę, że mamy narzędzia żeby to zrobić bez ppmocy Marcina - tam w opcjach sa ikony budowania struktur
Zostaw to. Jak inni będą chcieć to sie zrobi ale teraz nie ma mym zdaniem sensu. Zresztą nie jestem entuzjastą szuflad

sorki za tę zamianę miejsc

trochę namieszałem - bo chciałem utworzyć podforum sportowe-mea culpa
-juz wezwałem na pomoc szefa tego foruma:) i mam nadzieję, że to poprawi - z forum jest wszystko ok - tylko stało się niechcąco " podrzędnym " a miało być odwrotnie

Re: sorki za tę zamianę miejsc

Ryo2
A tak wyglądamy w oczach wujcia Gugla: "Multi forum - Nabble
multi-forum.46349.x6.nabble.com/
Multi - Sport forum. W tym miejscu omawiamy wszelkie wydarzenia sportowe."   :D