Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał (i nie tylko)

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

"Boogie Woogie Dance - Sondre & Tanya"

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

„Jerusalema Dance Challenge | By Kapata Africana Kids | 2020\2021”

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

„Jerusalema Top 10 Dance Challenge (Master KG Feat. Nomcebo Remix)”

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

„Lidija Bacic Lille - Stop”

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

„SAMBA DE JANEIRO & VIVALDI / violin cover, Agnieszka Flis”

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
„The Sexican - Cuarto de la Banda”