Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał (i nie tylko)

Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał (i nie tylko)

Uwaga, ostrzeżenie: poniższe klipy do przetrawienia głównie po kilku głębszych. Słuchasz i doglądasz na własną odpowiedzialność. Życzę wyskokowej zabawy (ja bawiłem się przy nich dobrze, chociaż byłem tylko po Coca-Coli, więc może i Wam się uda)

Zacznę od mocnego uderzenia: rosyjska dyskoteka i stylizacja zabawowiczów na chuliganów. Jeśli wyglądasz na co dzień jak chuligan, to stylizować się oczywiście nie musisz (ja nie musiałem).

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

I kolejni imprezowicze dojeżdżają podmiejską komunikacją:

Filatov & Karas feat. Masha – Лирика

Teraz trochę wolniej — można się poprzytulać:

Улетная Лезгинка 2015 на свадьбе у Залима и Залины от Нюни, Азика, Астика, Артура.

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

sputnik
Cierpię na insomnię więc takie rytmy niestety :/ https://youtu.be/nIyqrNyfeT4

Настя Задорожная - Условный рефлекс

I trochę wolniej — jest czas, żeby spojrzeć sobie głęboko w oczy:

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
Cierpię na insomnię więc takie rytmy niestety :/ https://youtu.be/nIyqrNyfeT4
Nie szkodzi — jak najbardziej można dodawać własne propozycje karnawałowe, nawet jest to wskazane :)

PS. Wachlarz muzyki, jakiej słucham, jest bardzo szeroki. Zaczyna się od muzyki County, przechodzi przez kolejne gatunki muzyczne, a kończy na muzyce poważnej ;)

SEREBRO - Перепутала / Фестиваль " Танцевальная волна"

Robi się coraz bardziej gorąco — dziewczyny się rozbierają...