Przed chwila była...

hiena
Druga godzina a tu nagle trzecia się zrobiła!?...

Re: Przed chwila była...

Lwiczka9
wow,faktycznie:)))cos mi nie gralo:))pracujacy teraz sie ciesza:)

Re: Przed chwila była...

hiena
To pewne ze się cieszą:)... mi tu na tablecie automatycznie przeskocyzlo ale to jest cyrk z tym przestawianiem:/...

Re: Przed chwila była...

Lwiczka9
no z automatu mi tez na lapie...rano zegar ze wskazowkami trzeba przestawic,hehe..Znow jakies rozregulowanie organizmu..kiedy ta prawdziwa wiosna,bo total zalamka z ta zima..Slabo net mi chodzi...Nic dzis nie sprzatalam,, i w sumie NIC nie robilam....filmy w tv..))

Re: Przed chwila była...

Krycha
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Musisz poczekać na Darrio, to ci wytłumaczy o co chodzi, bo on lubi takie tematy tłumaczyć takim jak wy.

Re: Przed chwila była...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
No właśnie...ja umylam podłogę z wielka niechęcią...te sprzątanie to jest taka nudna rzecz:/...najlepiej nic nie robić tylko się byczyć i bawić:))...jakoś dojdziesz do siebie...

Re: Przed chwila była...

Lwiczka9
Tylko nature,krajobrazy mnie kręca..popatrz..mimo,ze pada ale cudo małe : https://www.youtube.com/watch?v=mkMCBRJozac&t=13s..juz o lecie mysle i wyprawach...

Re: Przed chwila była...

hiena
O !...Grace jest spoko...ostatnio oglądałam pare filmików na różne tematy:)...ładnie tam...trzeba się w końcu wybrać do tej Ameryki...
12