Przedświąteczny zawrót głowy, jak tam u Was? :)

Przedświąteczny zawrót głowy, jak tam u Was? :)

Jola
W Gdańsku jak zwykle tłoczno, ale "ścisk" przedświąteczny to raczej jedyny, który mi tak bardzo nie przeszkadza! :)))

Re: Przedświąteczny zawrót głowy, jak tam u Was? :)

Jola

:)))

Re: Przedświąteczny zawrót głowy, jak tam u Was? :)

Darku, gdyby zdjęcia były za "grube", lub za "chude", to je tam śmiało dla porządku "wyrównaj"! :DD

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!  :)
No i Szefa szczególnie, jakoś nie mam ostatnio przyjemności spotkać ...na forum! :)):P

Re: Przedświąteczny zawrót głowy, jak tam u Was? :)

Mariolla
Ahh Jolu jakie przecudne te iluminacje świąteczne pozdrawiam;))

Re: Przedświąteczny zawrót głowy, jak tam u Was? :)

Cześć Jolu! Ja zaczynam odczuwać już pierwsze objawy świątecznego przejedzenia, ale się nie poddaję i nie odpuszczam żadnej świątecznej potrawie :)