Przenoszenie do kosza

Re: Przenoszenie do kosza

w koszu sa scinki z Wiednia, moze jeszcze beda łódzkie i prosze nie ironizować bo to ma byc dolegliwosc na zasadzie retorsji za totalne kasowanie moich wpisów, a nie "kolezenska"  przysługa =ps. zrozumiałas przesłanie tych filmow ktore zarekomendowałem " Pan i Pani Smith " oraz " W Sieci "

Re: Przenoszenie do kosza

da®®io
pani S. w tej naszej dziwnej korespondencji cenie sobie 3 rzeczy 1. jestem wierny swojemu podpisowi 2. doceniam rosnący licznik postow 3.wiem ze to co pisze jest czytane i znajduje sie w archiwum forum, ps zalecam ostrozność ze scanami bo ana-iskra peknie z niedocenienia swojej wiedzy alaprawniczej

Re: Przenoszenie do kosza

Serenity♛
w koszu sa scinki z Wiednia, moze jeszcze beda łódzkie i prosze nie ironizować bo to ma byc dolegliwosc na zasadzie retorsji za totalną mnie obstrukcję, a nie kolezenska przysługa)
Ironizować? Ależ ja się cieszę, że może w końcu doczekam się tych postów, o które tak długo prosiłam Marcina (by mnie zbanował;)))
Mam nadzieję, że te z Wiednia będą z moimi zdjęciami i wkrótce znajdę je w moim mailu, bo po co mają wisieć w jakimś tam wątku ;)))
Skończyłam panie darrio...
Ps. Mnie ten robot też lubi, podobnie jak Wenus;)))

Re: Przenoszenie do kosza

da®®io
wy Atlanci macie 2 skrajne natręctwa- bo albo totalnie mnie kasujecie i kneblujecie, albo tak sie spieszycie z cytowaniem moich wpisów, ze nawet nie nadążam z poprawkami i edycją wlasnych komentarzy-to samo robi ana, widac u was nawyki urzędnicze
12