Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha
Dziękuję za przetłumaczenie mi treści regulaminu;)
Mam kłopoty z serwerem, wczoraj dzwoniłam do naszego dostawcy i prawdopodobnie coś jest z modemem:(
(wciąż tracę łącze internetowe) dziś ma przyjść do mnie serwisant. Spróbuję teraz się zarejestrować,a jeśli znów "kontakt się urwie" to zarejestruję się dopiero po naprawie lub wymianie modemu.
O już widzę że Skype nie działa (kręci się kółeczko) a teraz znowu jest zielone czyli ten post chyba wejdzie.Pozdrawiam wszystkich...

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

Wspomnienie

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha
Dzień dobry Serenity;)
to głównodowodzącym na tym forum jest Szuwarek z forum Onetu?.

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

Wspomnienie

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

 Sylwia, trochę się porządziłem i nazwa już jest: "MagiaKlub". Co do reszty tego co napisałaś to całkowicie się z Tobą zgadzam, Pozdrawiam

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
Szuwarek? Nieee, on nie ma czasu;)
Ninja bedzie Cie pilnowal, jak bodyguard..., trzymaj sie jego, a nic Ci sie nie stanie...
Techniczny, pomoze Ci, gdy bedziesz miala jakies problemy (glownie techniczne;))
Natomiast Pilot oblatywacz zaprosi Cie do wycieczki po tym forum;)
Apropos, nadal jest bez nazwy- wezmiesz udzial w konkursie na najbardziej odpowiednia nazwe?

Pozdrowka Ewka;))
Dziękuję Serenity;)

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha
szuw napisał/a
Sylwia, trochę się porządziłem i nazwa już jest: "MagiaKlub". Co do reszty tego co napisałaś to całkowicie się z Tobą zgadzam, Pozdrawiam
Nawet widzę,że jest więcej opcji;)
dla mnie to wielki plus.Miłego dnia życzę;)