Przewodnicy bez Granic...relacja z kolejki linowej na Maderze...Live..

Przewodnicy bez Granic...relacja z kolejki linowej na Maderze...Live..

Re: Przewodnicy bez Granic...relacja z kolejki linowej na Maderze...Live..

Sputnik
Hej. Nie mam konta na FB i wywala mnie po 5s.

Re: Przewodnicy bez Granic...relacja z kolejki linowej na Maderze...Live..

MaryLou
Dzięki,ze zwróciłes uwagę. :) Sorrki. Ok,zakonczę, bo  nie kazdy ma tam konto.

Re: Przewodnicy bez Granic...relacja z kolejki linowej na Maderze...Live..

Sputnik
Spoko :) Mam konto założone na FB ale pogniewałem się z nim jak w 2009 roku zaczęli mnie nękać a w wtenczas byłem na urlopie w Tatrach i coś poprzestawiałem tak, że nie mogłem się ponownie zalogować. Więc się obraziłem i taki status quo jest do dzisiaj 😏
Oni nie tęskną, a ja także więc jest remis za porozumieniem stron 😎