Przyrzekam

Re: Przyrzekam

Tak ładnie to namalowałaś słowem, że obojętnie jak bym się nie postarał, to i tak lepiej już tego nie zobrazuję...
To tak samo, jak film nie zawsze jest tak dobry, jak książka...

Re: Przyrzekam

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Tak ładnie to namalowałaś słowem, że obojętnie jak bym się nie postarał, to i tak lepiej już tego nie zobrazuję...
To tak samo, jak film nie zawsze jest tak dobry, jak książka...

Ślicznie!
Cudna niespodzianka do porannej kawy, lepsza niż ciasteczko. Pięknie to namalowałeś. Dziękuję.

Tylko trochę mnie martwi, że znów nie spałeś.
Buziaczki.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Przyrzekam

MaryLou
Wow,na schylek lata dla jego zatrzymania ,jak znalazl:) Super pomysl i takowe wykonanie. Dzieki:) Postaraliscie sie kochani:) PS.Tak,nawet ja chcialam juz ponarzekac na pilkarza:)))A i pilki mi nie zal..Ile mozna?:))) Pozdrawiam serdecznie Przylażdżko,tudzież i  Szu. /ech te moje wtręty jezyka staropolskiego:))/Pieknego weekendu!

Re: Przyrzekam

Przyłaszczka
Czy ja już to mówiłam, że buzia mi się cieszy, jak widzę taki ogrom wesołych kolorów. Szkoda, że to już koniec lata.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Przyrzekam

Przylażczka napisał/a
Czy ja już to mówiłam, że buzia mi się cieszy, jak widzę taki ogrom wesołych kolorów. Szkoda, że to już koniec lata.
Ciesze się, że kolory obrazka wywołują uśmiech.
Lato ustępuje powoli jesieni,
ale jesień też potrafi być piękna i kolorowa :)

Re: Przyrzekam

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]