Pytanie

Re: Pytanie

Byłem na komisariacie Policji po tym jak mnie Lola pomówiła o akt pedofilii i tu małe kuku /?/ [mod]!

Re: Pytanie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Dla mnie już stało się oczywiste że użytkownicy tego forum zwyczajnie boją się ataków ze strony Ewy.Wiadomo że Sputnik wyjątkowo przeżywał jej ataki.I tak pewnie jak Lwiczka pozostali mają obawy ,że za mną Ewka tu zawita.Pewnie za niedługo jak pokaże się adres w przeglądarce , znajdzie forum bez problemu.Rozumiem użytkowników tego forum ,bo sama mam dość jej prześladowania.Dlatego do dwóch dni się wyniosę,Pozdrawiam i co złego to nie ja.
Do dwóch dni ,bo zniknie ten wpis ,a chciałam żeby wszyscy przeczytali,bo nie ładnie odchodzić bez pożegnania.
Cześć Kawusiu,

nikt nie musi obawiać się ataków Ewy czy kogokolwiek, ponieważ nie toleruję ataków personalnych i staram się je na bieżącą moderować lub kasować.

Tylko warto pamiętać, że:

 Nie jestem w stanie przeczytać wszystkich komentarzy na forum,
np., nie czytam wszystkiego, co piszecie na czacie (na forum też nie).

 Np.  dopiero wczoraj przeczytałem Twój wątek o Afganistanie, a wiele innych komentarzy jeszcze nie czytałem (i może nie przeczytam).

Czasami też, jak każdy człowiek mam dylemat czy dany komentarz już jest atakiem personalnym, czy jeszcze nie jest.

Dlatego, jeśli ktoś czuje się atakowany personalnie, to może zgłaszać takie komentarze do usunięcia.

Wyznaję zasadę, że komentujemy poruszany temat, a nie osoby.

Na forum nie ma też tematów tabu. Każdy ma prawo do własnego zdania, światopoglądu, religii, sympatii politycznych. Prawo do poruszania różnych tematów (no może poza jakimiś skrajnymi przypadkami np., łamiącymi prawo itp. ale to chyba jest oczywiste).

Pozdrawiam :)

[...]

PS. Poza tym przypomnę, co sama napisałaś na czacie:

„Jeśli znasz swoją wartość, to nikt nie jest w stanie wyprowadzić Cię z równowagi.
Bo jeśli czyjeś słowa mogą tobą kierować, to wszyscy mogą tobą kierować.”

To bardzo mądre słowa i warto się do nich stosować.

A z Tego, co widzę, to strasznie przejmujesz się słowami Ewy Zdegustowanej
więc jej słowa chyba Tobą kierują, skoro ciągle do nich wracasz.

Zresztą Zdegustowana też się przejmuje, tym co Ty piszesz i tak odbijacie sobie piłeczkę.

Kto będzie mądrzejszy i pierwszy ustąpi? (możecie ustąpić równocześnie, od tego momentu) :)

Warto odrzucić od siebie wszystko, co negatywne i zajmować się tym,  co nas rozwija, uskrzydla, a nie przytłacza.

Nie znam się na czarach i nie jestem psychologiem,
ale muszą być przecież jakieś sposoby,
abyś uwolniła się od negatywnych emocji.

Moje pomysły, jak uwolnić się od negatywnych emocji:

Pomysł dla wiedźmy:

Pierwsze, co mi przychodzi  do głowy, to zioło i czary.
Chyba są jakieś zioła lub  czary, na uwolnienie  się od negatywnych emocji ? ;)

Pomysł dla osoby wierzącej:

Modlitwa np. Modlitwa przeciwko wszelkiemu złu.

Pomysł dla ateisty:

 Szklanka zimnej wody, długi spacer, kontakt z przyrodą, sport, zakupy...

Pomysł dla wszystkich:

Wyłączyć monitor :)

To tak na szybko, co przyszło mi do głowy, aby uwolnić się od negatywnych emocji :)

PS. Idąc za radą mądrej  Przylażczki piszę:

 Kawusiu! Przecież jesteś wartościowa i fajna, dlatego nie musisz walczyć o swoją wartość — reagując na słowa Zdegustowanej.

Pamiętaj o tym :)

Re: Pytanie

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Dziękuję za wsparcie i porady jak się nie przejmować ,oj nie wiem czy mi się uda.Wrażliwa jestem ,ale jakoś sobie poradzę.Tak to jest jak człowiek dobry i uczciwy ,to zawsze go atakują.Siły zła zawsze atakują świetliste i dobre osoby.Pozdrowionka dla was,właśnie wróciłam ,idę się kąpać lulu.Super było ,odsłonięte chmury i słoneczko jasno dogrzewało ,i chociaż na chwilę udało mi się zapomnieć o tych atakach na moją osobę.A dziś pełnia ,to możemy dopełniać swoje życie dobrem i radością.I tak też wam życzę, by ta pełnia przyniosła wam cudowne wspaniałości.

Re: Pytanie

Przyłaszczka

PS. Idąc za radą mądrej  Przylażczki piszę:

 Kawusiu! Przecież jesteś wartościowa i fajna, dlatego nie musisz walczyć o swoją wartość — reagując na słowa Zdegustowanej.

Pamiętaj o tym :)

Nie jestem żadna mądra. Ja się tylko zgrywam na mądrą, ale średnio mi wychodzi. Tyle głupich rzeczy w życiu robię, że szkoda słów.

PS Dziękuję za Twoje wsparcie. Wiedziałam, że zawsze mogę na Ciebie liczyć.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Pytanie

Kawusia
Ok jestem jednak winna słowa wytłumaczenia,nie ucieknę przed tym ,nie wymigam się ,mimo że się staram.Ja się tylko chciałam dowiedzieć czegoś o tamtych użytkownikach,a szczerze utwierdzić się w czymś co od dawna czułam.A ponieważ mam zdolności jasnoczucia,a nie jasnowidzenia ,to potrzebowałam potwierdzenia.Jak wiecie człowieka się poznaje w sytuacjach trudnych ,a nie łatwych,kiedy wszystko dobrze.No tak już jest,od dawien dawna ,od kąt homo sapiens zaludniło tą planetęAnja mówi Daj spokój Aga ,bo się pobrudzisz.To nic potem się wyczyszczę.Taka przekora Wiedźmy.No cóż nie chce mi się dalej tłumaczyć i wchodzić ,przecież jesteście inteligentni się domyślacie,gdzieś w głębi ducha.Oj Lwiczka mówi prowokacja ,a ja mówię być może dywagacja z mojej strony.Zwał jak zwałPoważnie to nie przejmuję się ,ale mi było trochę przykro,ale nie mam wpływu na reakcje ludzi,ani na to czym są przesiąknięci,i na to że w efekcie wybrali kogoś ,tu bez szczególnej dywersji,innego niż ja.Walczyć nie będę ,bo już wygrałam .Wchodzić też nie będę i czytać co oni tam piszą na mój temat,bo to raczej już na obecną chwilę mnie nie zajmuje,Ja się dowiedziałam prawdy,a oni na swoje życzenie żyją tym co sobie wykreowali,i może tyle ,lub aż tyle.Pozdrowionka i miłego dnia dla wszystkich

Re: Pytanie

Przeżyłem trzy wojny klonów na Onet.pl
Co tam się działo... Myślałem, że nic mnie nie zaskoczy z działań trolli internetowych i prymitywnego hejterstwa.
Dałem się wciągnąć w gierki niskich lotów polegające na zwodniczym zainteresowaniu użytkowników dot. mojego planu dnia, hobby itd.
W pewnym momencie to następowało w sposób niekontrolowany (wyłudzanie).
Dałem się wciągnąć w politykę na niby neutralnym gruncie. No i się zaczęło 🤯
Okazało się, że jestem komuch, czerwone goowno i na 100% Żyd!
Inwektyw nie brakowało już wcześniej bo wg branży  byłem cieciem, alkoholikiem, narkomanem i z moim wykształceniem to lipa! DYSKREDYTACJA postępowała z każdym postem gdy tylko starałem się udowodnić, że absolutnie to tak nie wygląda.
No ale wiedzieli swoje więc trudno... Nic nie wskóram przeciw zmobilizowanego przemysłu pogardy.
Jestem w 100% pewien, że te profile (wiesz doskonale które) nie wyściubiają pół nosa ze swoich domciów a historyjki, bajkopisarskie to lipa jak 150!
Wszystkie "mądrości życiowe" hejter czerpie z memów.
Innymi słowy są to przegrywy życiowe, frustraci dyskredytujące wszystko co ma pozytywny aspekt na pomysł choćby spędzenia wolnego czasu.
Nie wymieniam personaliów bo wiadomo o Kogo chodzi 🤭

Re: Pytanie

Kawusia
Sputnik napisał/a
[...]
Bo to jest Sputniku tak, że w życiu oprócz pogody ducha jest ważna wiara w siebie.Jeśli to masz ,to nikt Cię nie złamie.Jeżeli znasz swoją wartość to masz brzydko mówiąc wyrąbane na to co inni myślą i mówią na Twój temat.Mnie dość sporo życie przeczołgało zanim to zrozumiałam.To miejsce nie jest do tego żeby się żalić ,ale miałam problem żeby się podnieść z tego,choć czułam ze muszę to wygrać.Takie forumowe wojenki to jest nic  w porównaniu z tym przez co przeszłam.Zawsze wtedy kiedy mówiłam nie ,i nie szłam za tłumem.Może kosztowało mnie to sporo zdrowia i nerwów,ale w efekcie zyskałam szacunek i wygrałam.A każda taka wygrana dawała mi nie spożyte siły i moc.A to w mojej wiedźmiej pasji jest potrzebne.Zanim odeszłam z tamtego forum napisałam że w życiu trzeba wiedzieć kim się jest.I właśnie o to chodzi,tak zwyczajnie zaakceptować siebie ,a jak coś nam u siebie nie pasuje zmienić,ale nie dać sobie wmówić żadnemu trolowi,ani komuś kto nas atakuje ,że jesteś nic nie warty.Ewka mnie zwyczajnie zgnoiła ,nikt nie stanął w mojej obronie,co oznacza, że jej przyklasnęli.I kto ma źle w tym momencie o sobie  myśleć,ja czy oni?No właśnie weź to do siebie Sputniku,i szukaj ludzi przy których możesz rosnąć ,a nie takich którzy chcą umniejszać Twojej jakości.Jeśli człowiek gra  w swojej drużynie ,idzie za głosem serca,i wyznaje wyższe wartości. to nic nie jest w stanie go złamać.Największa siła zawsze wypływa z serca,reszta to tylko dodatki.Twoją pasją jest lotnictwo,więc lataj wysoko i nie daj się ściągać w dół.Jakby co to ja mam miotłę do dyspozycji,to moja przewaga,dość istotna,choć niektórzy myślą ze to żart.A niech myślą co chcą
1234