Pytanie

Re: Pytanie

Sputnik
Rok temu przeczytałem wpis Ewki dot. Forum Szu.
Zacytuję mniej więcej tak: "Mam nadzieję, że go tak wkrw. łam, że będzie cierpiał moim wpisem!" - Wpis był tak absurdalny więc nie wymagał reakcji tudzież zdenerwowania, jakichkolwiek emocji.
W podobnym tonie wypowiadał się Lotek na każde reakcje na niesłuszne oskarżenia i próbę obrony "musisz teraz pocierpieć".
Skończyło się tym, że wszystkich Gospodyni Sylwia wywaliła z wyspy i zostali sami ze swoimi teoriami spiskowymi.

Re: Pytanie

Kawusia
Sputnik napisał/a
[...]
No i dobrze ,widocznie tak im jest najlepiej ,nie ma co się im tam wpychać.
1234