Pytanko do naszych uroczych pań ;)

Ryo2
FIFA znowu weszła na wojenną ścieżkę. Tym razem ma zamiar energicznie zwalczać tzw "seksizm" który jest ponoć "piłkarskim problemem". Seksistowskim jest  według FIFy pokazywanie w transmisjach telewizyjnych atrakcyjnych kibicek (mimo że same kibicki przeważnie się cieszą z tego że są pokazywane).
Głos w sprawie raczył zabrać sam Leszek Miller któremu zarzucano swego czasu seksizm więc można by to potraktować jako opinię eksperta  : "FIFA na froncie walki z seksizmem. Nadawcy telewizyjni mają zakończyć wykonywanie zbliżeń na pojedyncze fanki w tłumie, aby uniknąć "uprzedmiotowienia" kobiet. Ktoś musiał dostać piłką mocno w głowę "
Zgadzacie się z Leszkiem Millerem w tej sprawie? ;)

Re: Pytanko do naszych uroczych pań ;)

hiena
Moim zdaniem...komu to potrzebne te paradowanie?...tak samo branie tych małych gówniarzy...co to jest piłka mecz?...czy jakiś cyrk?...już nie będę się rozpisywać ze ten sport schodzi na coraz gorszy poziom...chodzi jak najbardziej...o
tegoroczny mundial:(...

Re: Pytanko do naszych uroczych pań ;)

Jak któraś idzie na mecz z biustem na wierzchu to właśnie po to aby zwrócić na siebie uwagę, więc na pewno nie ma pretensji, że jest "gwiazdą" w TV ;) Jak dla mnie to rybka czy pokazują cudze bo mam swoje ale jeśli Panów to nie rozprasza to dlaczego nie mają pokazywać ładnych kibicek?

Re: Pytanko do naszych uroczych pań ;)

da®®io
wy kobiety dobrze wiecie, że Wasze biusty to magnes na facetów:)

Re: Pytanko do naszych uroczych pań ;)

Re: Pytanko do naszych uroczych pań ;)

Wenus
Czy to Cię rozprasza podczas oglądania? ;)

Re: Pytanko do naszych uroczych pań ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
[...]
Po prostu rodzinne ogladanie Hienko ;))

Re: Pytanko do naszych uroczych pań ;)

Wenus napisał/a
[...]
Szkoda że nie szefujesz w FIFIe Wenus ;))