RAPORT ENERGETYCZNy PAŹDZIERNIK 2021 – POLSKA LIDEREM ŚWIATOWEGO PRZEBUDZENIA

RAPORT ENERGETYCZNy PAŹDZIERNIK 2021 – POLSKA LIDEREM ŚWIATOWEGO PRZEBUDZENIA

https://architekturaosobowosci.wordpress.com/2021/09/25/raport-energetyczny-pazdziernik-2021-polska-liderem-swiatowego-przebudzenia/

Cyt."Polska jest pierwszym na świecie krajem, który poprzez podniesienie wibracji Polaków (dotyczy to nie tylko tych mieszkających na terenie kraju, ale każdej osoby, związanej energetycznie z Polską, a więc także Polaków poza granicami) realnie wchodzi na wyższy poziom rozwoju i zaczyna manifestować rzeczywistość Nowej Ziemi.

Ponieważ kluczową wibracją jest tutaj wibracja braterstwa i jedności, będziemy w najbliższych tygodniach świadkami lawinowo rosnącej współpracy w kolejnych obszarach życia.Teraz proces nabiera już masowego charakteru. W najbliższych tygodniach będziemy świadkami jednoczenia się i mobilizacji różnych środowisk zawodowych, społecznych, kulturowych i terytorialnych. Pojawią się również zupełnie nowe osoby, które spontanicznie „staną do swoich ról”. Ról liderów lub ekspertów. Czeka nas naprawdę piękny czas. Warto więc śledzić nadchodzące wydarzenia. Kluczowa natomiast jest intencja. Jeśli więc ktoś czuje z serca, że jest gotowy wejść w działania dla dobra wszystkich, to teraz jest najlepszy ku temu czas.

Jeśli ktoś spodziewa się rewolucji będzie jednak zawiedziony, ponieważ zmiana będzie zachodzić pokojowo, w oparciu o wyższy poziom świadomości i wibrację Prawdy. Najważniejsze jest też to, że kluczem w obliczu wszystkich nadchodzących wydarzeń jest utrzymanie własnej wysokiej wibracji (miłości, szacunku, świadomości jedności – zamiast złości, pogardy dla drugiej strony czy lęku, bo to drugie tę niskowibracyjną stroną zasila), ponieważ to wibracja jest czynnikiem krytycznym, by zmiana zaszła szybko i skutecznie, a stare struktury (szczególnie rządowe) mogły ulec dezintegracji. Tę wysoką wibrację można utrzymać, gdy człowiek zwrócony jest ku swojemu wnętrzu."

I najwazniejsze:

"Dlatego warto skończyć ze skupianiem uwagi na niskowibracyjnych wydarzeniach zewnętrznych, tym co postanawia „rząd”, krytykowaniu istniejących struktur czy na poszukiwaniu własnego spokoju na zewnątrz siebie. To nie jest ten kierunek."

Wiecej przeczytacie w linku.

Re: RAPORT ENERGETYCZNy PAŹDZIERNIK 2021 – POLSKA LIDEREM ŚWIATOWEGO PRZEBUDZENIA

Sputnik
Hej!
Przeczytałem w biegu materiał...
W Polsce segregujemy śmieci na palne i niepanle!
Będąc blisko miesiąc na wsi ja już wszystko wiem kto czym pali w piecu.
Tam gdzie stacjonuję w obecnej chwili to palą biomasą i jest ok 👍
-pełna automatyka 😘

Bawię się obok z tzw "kozą" i  w wolnej chwili wrzucę jakiegoś śmiecia...
Np. kawałek folii
-natychmiast patrzę co leci z komina jak leci syf to koniec imprezy!

Mogę Wam przybliżyć okolice... Przasnysza...

Dziś miałem wszystkiego dość to w Legionowie!

Smog, że ja pierdziu!

Udusić się można.

Tyle na dziś i idę grać w szachy bo ma am am hihi mam zaległości...

Muzyczka!