Ranking głupot władzy.

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
To coś jest "prezesem" - Nie tankuję na orlenie 🤗 https://youtu.be/GL8xloNDuJc

[...]

Tu mam pretensje do Policji. Chodzi o prowokacje i inne szykany. Coś w służbach się pomyliło. Od ponad roku legitymują kogo popadnie. Mój ostatni przypadek to z Wrocławia jak jeszcze jeździłem na Pendolino. Siedzę sobie spokojnie przed dworcem, ubrany niemalże na galowo i dokumenty do kontroli.
-Proszę uprzejmie :)
-W jakim celu tu pan się znajduje?
(???)
-Czekam na pociąg gdzie pracuję.
-A o której odjazd?
-16:55 do Warszawy.(była 11-ta z hakiem)
-I co będzie Pan tak tu siedział???
(aż się proszą o ripostę, że guzik ich to obchodzi)
-No jakby było 3 minuty to bym się spóźnił...
-Tak bywa.
-Powód kontroli poproszę. Tak prywatnie... Podejrzany?
(serio siliłem się na spokój)
-Bez powodu! Zastrzeżenia???
-Nie. Róbcie swoje.
-Czysty.

W Iławie też miałem podobnie czego nie rozumiem.

Nowe nagranie ze Stop cham.
https://youtu.be/br-Q9rdRF4k

[...]

1234567 ... 22