Ranking głupot władzy.

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

[...]

Dziś na wesoło 🥳

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
Gdzie ten karakan ma poparcie? Jestem teraz więcej w okolicach Mazur to w Chorzelach by go przeciągnęli pługiem wraz z obornikiem. Pytam się gdzie on ma takie poparcie???!!!!

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Ranking głupot władzy.

Az sie boje zagladac w ten link...Chyba juz sie na dobre odcielam od toksycznych ludzi,relacji,opowiesci....I wiesz co? super mi sie zyje tak...A moze oddalmy sie na chwile ...
https://www.youtube.com/watch?v=8-1q80-m-yo
https://www.facebook.com/77mdh/videos/628186218184027
https://www.youtube.com/watch?v=sHWcgPaUPcs
1 ... 9101112131415 ... 22