Rasizm i ksenofobia jak tak można!

Re: Rasizm i ksenofobia jak tak można!

Kawusia
Dlaczego przyczepili te laptopy ,jak myślisz?

Re: Rasizm i ksenofobia jak tak można!

Re: Rasizm i ksenofobia jak tak można!

Kawusia
Lothar. napisał/a
Sam takie w biurach przypinałem bo kradną na potęgę, teraz już są podłączane pod alarm. Tak naprawdę to kradzionego laptopa i komórkę można namierzyć w sieci tylko komu się chce? A bezczelność i bezkarność tylko się rozkręca tak jak przepełnienie w więzieniach. Słyszałem że w stanach więziennictwo chcą sprywatyzować żeby było taniej i więcej miejsc. Ciekawie co będzie w UE?
Pamiętasz ten film z Czasów PRl?To dopiero było miski przyczepiali ,a nie laptopy
https://www.youtube.com/watch?v=UN3aWBqdcoc

Re: Rasizm i ksenofobia jak tak można!

Re: Rasizm i ksenofobia jak tak można!

kapitanwojtek
Kocham Pana,Panie Sułku - Miłość Elizy .wmv

>;) Pan Sulek to caly Ja, ekologia magia, filozogia... no i naturalnie ambiwalentny stosunek do kobiet >:)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Rasizm i ksenofobia jak tak można!

Namordowała się Eliza i nic z tego he he

Re: Rasizm i ksenofobia jak tak można!

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
kapitanwojtek napisał/a
Kocham Pana,Panie Sułku - Miłość Elizy .wmv
>;) Pan Sulek to caly Ja, ekologia magia, filozogia... no i naturalnie ambiwalentny stosunek do kobiet >:)

Nie wiem czy jest się czym chwalić
12