Re: ShoutBox — Miniczat — bez logowania

hej Marcin - dzięki za info z nowym linkiem do Multi - zajrzałem tutaj na chwilę żeby potwierdzć kontakt -może pokażę się w połowie października

Re: ShoutBox — Miniczat — bez logowania

hej Marcin - dzięki za info z nowym linkiem do Multi - zajrzałem tutaj na chwilę żeby potwierdzć kontakt -może pokażę się w połowie października
Hej, fajnie, że zajrzałeś na Multi Forum, miło Cię czytać,
dzięki za odwiedziny, Pozdrówka :)

Re: ShoutBox — Miniczat — bez logowania

Sputnik
W mojej ocenie połowa paźdzerza już mijaaa....
Czas ruszył! Zająć on my side!