Rebeliantko wykorzystajmy ten remont

Re: Rebeliantko wykorzystajmy ten remont

Jola napisał/a
Admin'ek znów zaszył się w Szuwarach :))), może przyzna w końcu, że potrzebuje kogoś do pomocy przy "remoncie" forum :)
Sama nie znam się na tym, ale od strony technicznej myślę, że Dario byłby pomocny, i Anula :)

:)
Tak Jolu, przyznaję się — nie radzę sobie z forum pod względem technicznym i nie potrafię zmienić tytułu. A wcześniej to niewidzialna ręka wielokrotnie zmieniała nazwę forum za mnie ;) A tak poważniej, to po prostu mam ostatnio mało czasu na forum, ale zajmę się tym tytułem forum, najszybciej jak to będzie możliwe. Zresztą, czy to jest takie ważne? (nazwa forum) ;)

PS. Jeśli sobie z czymś nie radzę, to z wygospodarowaniem czasu na zajmowanie się forum, ale na pewno nie ze sprawami technicznymi — takimi jak zmiana nazwy forum. Jeśli będę potrzebował pomocy (na przykład w moderowaniu forum), to na pewno o nią poproszę. Na razie nie widzę takiej potrzeby, ponieważ aktywnych jest tutaj tylko kilka osób.

PS. To forum toczy się własnym, powolnym życiem i nigdzie mu się nie śpieszy. W sumie mogłoby się nazywać też "Forum zacisze" (był kiedyś takie serial komediowy pt. "Hotel zacisze" ;)

Re: Rebeliantko wykorzystajmy ten remont

szuw napisał/a
[...]

Ojjj, absolutnie nie podważam umiejętności technicznych czy jakichkolwiek innych :), ale ze względu na Twoją absencję na tym forum (na Atlantydzie bywasz częściej :)), pomyślałam o wsparciu koleżeńskim :)
Niemniej OK, uzbroimy się w cierpliwość. ...ale nie obiecuję, że przestaniemy co jakiś czas wywoływać - to tak z tęsknoty :)):D, no i nie da się ukryć faktu, że za wolniutki rozruch na forum Adminek również trochę odpowiedzialny, skoro swoje forum traktuje nieco po macoszemu, no no :)))

"Upomnienie" pierwsze :)

PS.
Żartuję, baw się jak lubisz, na swoim forum czy jakimkolwiek innym :)

12