Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

Re: Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

Biegnij Lola biegnij
Nie ma problemu szuwar , pożegnaj się z tymi tłumami, które tu walą drzwiami i oknami i pozdrów ode mnie tych, którzy przy okazji połamali sobie ręce, nogi, albo "kręgosłupy"

Re: Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

Biegnij Lola biegnij napisał/a
Nie ma problemu szuwar , pożegnaj się z tymi tłumami, które tu walą drzwiami i oknami i pozdrów ode mnie tych, którzy przy okazji połamali sobie ręce, nogi, albo "kręgosłupy"
Tłumy, czy ich brak, nie mają tutaj najmniejszego znaczenia. Obiecałem sobie, że napiszę maksymalnie 3 komentarze dziennie na forum. Mogłem w tym czasie odpisać znajomym, którzy bardziej na to zasłużyli (nie obrażają mnie, nie oskarżają o niestworzone rzeczy). Tymczasem dałem się wkręcić i odpisałem Tobie.

Re: Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

Biegnij Lola biegnij
Tak mi przykro szuwar, mam nadzieję, że się po tym jakoś otrząśniesz, a przede wszystkim nie zapomnisz o 1 marca. Nikt nie będzie cię już wkręcał.

Re: Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

dziewczyna z perłami
Lola jest na ciebie napalona. Sa tacy, którzy po ostrej kłótni dopiero uprawiają seks.

Re: Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

dziewczyna z perłami napisał/a
Lola jest na ciebie napalona. Sa tacy, którzy po ostrej kłótni dopiero uprawiają seks.
Bingo. Też tak mi się wydaję. Kiedyś podobnie podrywała mnie Grzywiasta. Była taka forumowiczka z zielonym awatarem kiwi.