Ryo, ja nie mam nic, ty tez chyba nie masz nic ...to może

Re: Ryo, ja nie mam nic, ty tez chyba nie masz nic ...to może

Ryo2
Fajne wspomnienia :)

Re: Ryo, ja nie mam nic, ty tez chyba nie masz nic ...to może

rezerwowy bramkarz Chelsea Bułka nie popisał się zbytnio jako bramkarz Reprezentacji Polski U20 - bo na stadionie Widzewa w meczu z mlodymi Włochami wpuścił 3 bramki, a szczególnie zawalił gola nr.2 po rzucie wolnym pośrednim z pola karnego
123