"Rzucać jak grochem o ścianę"

dziewczyna z perłami
Spotkał się na skrzyżowaniu drogi Panicz, wolnomyśliciel Szuw prowadzący salon zamknięty dla elity wysoko urodzonych z Lolą - prostą babą, której jedynym majątkiem  mogą być tylko dzieci i złość na cały świat. Jak to baba, zaczepia na "dyszel i jaja", bo chłop w jej środowisku od razu wiedziałby, co jej w głowie siedzi.  A Szuw prowadzi dyskusję jak u siebie w salonie...
Szuw, kiedyś istniało prawo pańszczyzny i prawo pierwszej nocy. Nie gadaj, a działaj, albo daj to prawo zaufanemu słudze, jakiejś bestii.  Polityka i tak nie ma znaczenia.

Re: "Rzucać jak grochem o ścianę"

dziewczyna z perłami
"masa krytyczna" i "bestie końca czasów"...jak coś nie ma gdzie spaść to wywinduje się do góry.

Re: "Rzucać jak grochem o ścianę"

Biegnij Lola biegnij
Ten post był aktualizowany .
 [wymoderowano napastliwy komentarz]

Re: "Rzucać jak grochem o ścianę"

dziewczyna z perłami
Ale świat zaczyna się... na "bzykaniu" i z niego powstałaś, choć rodzice mogli robić w tamtym czasie wiele innych ciekawych rzeczy. Moje komentarze rzadko są na ten temat, choć dla ciebie i tak o rzadko za dużo.
W ogóle nie masz poczucia humoru.

Re: "Rzucać jak grochem o ścianę"

dziewczyna z perłami
Seks pasuje do tematu "Bądź niczym bijące źródło..."

Re: "Rzucać jak grochem o ścianę"

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Mam poczucie humoru, a nawet bardziej, ale ono zdecydowanie odbiega w swojej treści i formie od twojego.

Re: "Rzucać jak grochem o ścianę"

dziewczyna z perłami
Oczywiście. Iluminatus miał co do ciebie rację. Na bank.

Re: "Rzucać jak grochem o ścianę"

Biegnij Lola biegnij
Czy ty perłowa oraz twoje wyborne towarzystwo ma problemy z czytaniem, ewentualnie ze rozumieniem tekstu? Wielkokrotnie to powtarzałam, ale skoro nie dociera, to powiem jeszcze raz, może tym razem dotrze. Nie interesują mnie wasze opinie na mój temat! Dziwię sie, że w ogóle pokusiliście sie na ich wystawianie, skoro jestem osobą niezrównoważoną psychiczne, wręcz chorą, bo wtedy każdą z nich można o kant d/ py rozbić. Zrozum to w końcu perła, że psychol, taki jak ja nie podlega ocenie w kategoriach jakich to robicie. A jesli już to robicie, to każda z nich, z tych opinii, powinna sie rozpoczynać co najmniej od słów: Jak na chorą psychicznie to Ewka ..........