STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

Re: STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

Wspomnienie

Re: STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

Wspomnienie

Re: STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
Dlaczego nie wyswietliła się cała moja wypowiedź?

Bo coś przekombinowałaś z częścią cytowaną. Spróbuj edytować ten post. Przed kolejnym opublikowaniem zawsze możesz sobie sprawdzić na podglądzie jak wygląda.

[...]

Tutaj może jeszcze dopiszę, gdyż nigdy nie uważałam Wojtka za "damskiego boksera". Dlatego tak bardzo mnie zaskoczył ten tekst...

A jego autentyczny tekst o strzelaniu do uchodźców Cie NIE zaskoczył? Odnośnie bicia czy dania nauczki to pojawił się kiedyś taki jego tekst, w podobnym tonie na forum, chyba dotyczył Dziewczyny z perłami na włosach. Pojawiały się też teksty o zrzuceniu ze schodów, czy chyba nawet śmierci (jakieś klątwy) o ile dobrze pamietam. Naprawdę uważasz,  że w kontekście tych jego wypowiedzi mój żart jest jakiś nie na miejscu?

Re: STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
A musi być zwolenniczką? Nigdy nie wypowiadałam się na ten temat na forum, ale mam mieszane odczucia. Z jednej strony odczuwam empatię i chciałabym pomóc nie tylko ludziom ale i każdemu kotkowi i pieskowi. Z drugiej zaś kierując się tym co wyczytałam, jak muzułmanie postrzegają nas jako niewiernych, w szczególności ubliżając współczesnej zachodniej kobiecie, też nie chciałabym mieć ich w pobliżu.

Sylwia, nie musi, ale ja mam prawo sobie pożartować z tej całej nagonki na uchodźców i z napędzenia tego tematu na forum. To akurat nie ja codziennie zakładam na forum tematy o uchodźcach, sieję panikę i przedstawiam ich wszystkich w złym świetle.

Kto wie Szuwarku. Mamy gorsze i lepsze dni. Czasami nawet straszna obelga nas nie obrazi, a czasem wystarczy niewielka iskra, by wywołać ognisko.
Ja pewnie też bym sie nie obraziła dziś, ale kto wie, jakbym zareagowała jutro?

Myślę, że powinieneś (przynajmniej dla tych, których bardziej pokłułeś igiełką) "drobnym" druczkiem dopisać, że to żart i tak go trzeba traktować.

Pozdrawiam Cię serdecznie. Miło było znów zamienić z Tobą literki:)

Jeśli żart ma być żartem to nie można pisać, że to żart ;) Ale i tak przecież napisałem, że zbieżność nicków jest przypadkowa. Jeśli moje żarty kogoś obrażają, to znaczy że nie nadajemy na tych samych falach. I wtedy chyba nie ma sensu cokolwiek takiej osobie tłumaczyć, lepiej się omijać, Pozdrawiam :)

Re: STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

Wspomnienie

Re: STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

serenity. napisał/a

Oczywiście, że zaskoczył. Dlatego właśnie podałam go również jako przykład.
Co do reszty też widać nie jestem w temacie. Z "Perełką" natknełam sie tylko na posty raczej sympatyczne miedzy nimi.
Ale ja rzadko bywam na forum.

Dobrej nocy Marcin:)
Sylwia, ale nie o to chodzi. Każdy ma prawo do własnego zdania na temat uchodźców i tak dalej. Tak samo ja mam prawo sobie pożartować. Widać niektórzy uważają inaczej, bo namiętne kasują mój wątek na Onecie. Zresztą większość moich wątków jest kasowana na tamtym forum. Dlatego opublikowałem go tutaj.
Co do znajomych z forum, to każdy z nas ma swoje sympatie i antypatie. Mnie absolutnie nie przeszkadza, że przyjaźnisz się z Wojtkiem i nie mam zamiaru buntować Cię przeciwko niemu. Dlatego lepiej nie zagłębiajmy się w szczegóły mojego wątku, Spokojnej nocy :)