Samobójstwo.

Re: Samobójstwo.

Kawusia
Honey napisał/a
Wenus,żart nie na miejscu
Chyba nie ale Wenus pewnie stosuje terapię wstrząsów.

Re: Samobójstwo.

szuw napisał/a
sputnik napisał/a
Myślę o tym poważnie by rozpędzić się do 200 km/h i w filar wypierdzielić bo nie mam już siły żyć! Nikt mnie nie kocha :( https://youtu.be/OsJSwGc4lsA
Odradzam do 200, lepiej rozpędzić się do 470 km/h. Masz takie szybko auto? Dobra, Sputnik, kończymy z imprezą, i z przypływami depresji, odstawiamy Coca-Colę i wracamy do rzeczywistości — ona też potrafi być fajna. Miłego Dnia.
Szuwarku a może do tego klasztoru byś go wziął na trochę byle nie za długo.

Re: Samobójstwo.

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Sputnik wie, że go lubię a jak się kogoś lubi to można pozwolić sobie na takie żarty. Co do chorób psychicznych to są one plagą cywilizacyjną i nie ma się co obruszać.

Re: Samobójstwo.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Szuwarku a może do tego klasztoru byś go wziął na trochę byle nie za długo.
Chciałem właśnie napisać, że jak to nikt go nie kocha, skoro ja go kocham i zaproponować mu randkę. Niestety złamałem obcas na mojej imprezie i nie nauczyłem się jeszcze do końca tańca brzucha. Więc lepiej niech jakaś dziewczyna zaprosi go na randkę. Poza tym chłopak jest sympatyczny, bezkonfliktowy, inteligentny, więc jak najbardziej należy mu się zainteresowanie ze strony dziewczyn. Ja w niego wierzę, że się szybko pozbiera z tej chwilowej niedyspozycji — nawet najlepszym to się zdarza. Co ja mówię — przeważnie najlepszym to się zdarza :)

Re: Samobójstwo.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Samobójstwo.

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Jakie życie musiałbyś mieć, aby chciało ci się żyć?
Klip, który wstawiłeś sugeruje potrzebę miłości i związku.  Ale...gdybyś naprawdę tego chciał to byś to miał.

Re: Samobójstwo.

 Sputnik jest jak ten schabowy z jajami he he .........

Re: Samobójstwo.

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik