Sejm wysoko ocenia Telewizję Polską

Re: Sejm wysoko ocenia Telewizję Polską

MaryLou
Domyslam sie co jest w filmiku:)))no a jakze moglo byc inaczej:)))

Re: Sejm wysoko ocenia Telewizję Polską

Czasy się zmieniają ale propaganda kurWizji wciąż ta sama.

Re: Sejm wysoko ocenia Telewizję Polską

da®®io
kurski chwali się dużą oglądalnością tvp głównie w przypadku meczów piłkarskich - a u mnie są takie dni, że wcale nie oglądam ani 1 ani 2 a tvp info omijam z daleka - jedyne tvp ktore oglądam to tvp sport

Re: Sejm wysoko ocenia Telewizję Polską

Sputnik
Ja to w ogóle telewizora nie mam bo zwyczajnie wyleciał przez okno ;) A'propos wyrzucania rzeczy z wysokości to polecam kanał prosto z Australii :) https://m.youtube.com/watch?v=KY2grHU4254&feature=youtu.be

Re: Sejm wysoko ocenia Telewizję Polską

A jak ma inaczej oceniac TVP? Przeciez to szczyty hipokryzji!:))

Re: Sejm wysoko ocenia Telewizję Polską

Sputnik
Albo dno :) Przypomniało mi się hasło anarchistyczne "Gdy byłem na samym dnie nagle ktoś zapukał od spodu" :)

Re: Sejm wysoko ocenia Telewizję Polską

da®®io
sputniku, czemu na Atlantydzie nieobiektywna p.S poucza Ciebie w sprawach traktowania polityki, a nie ma odwagi tego samego napisać do chamskiego drapaka - buraka i trollującej prowokatorki aby
12