ShoutBox — Miniczat — bez logowania

Miniczat — bez logowania:

Jeśli chcesz zostawić szybką wiadomość bez logowania, to możesz to zrobić na mini-czacie poniżej:

Archiwum czatu  <<- (sprawdź, co kryją alkowy i niebezpieczne zakamarki czatu).

Bezpośredni link do czatu <<- (otwiera czat w nowym oknie; to lepsza opcja, jeśli piszesz z telefonu).

Archiwum Shoutbox'a  <<--

Radio "Nowy Świat" <<--

Re: ShoutBox — Miniczat — bez logowania

da®®io
Ten post był aktualizowany .
hej Marcin - dzięki za info z nowym linkiem do Multi - zajrzałem tutaj na chwilę żeby potwierdzć kontakt -może pokażę się w połowie października

Re: ShoutBox — Miniczat — bez logowania

da®®io napisał/a
hej Marcin - dzięki za info z nowym linkiem do Multi - zajrzałem tutaj na chwilę żeby potwierdzć kontakt -może pokażę się w połowie października
Hej, fajnie, że zajrzałeś na Multi Forum, miło Cię czytać,
dzięki za odwiedziny, Pozdrówka :)