ShoutBox — Miniczat — bez logowania

Miniczat — bez logowania:

Jeśli chcesz zostawić szybką wiadomość bez logowania, to możesz to zrobić na mini-czacie poniżej:

Archiwum czatu  <<- (sprawdź, co kryją alkowy i niebezpieczne zakamarki czatu).

Bezpośredni link do czatu <<- (otwiera czat w nowym oknie; to lepsza opcja, jeśli piszesz z telefonu).

Archiwum Shoutbox'a  <<--

Radio "Nowy Świat" <<--

Re: ShoutBox — Miniczat — bez logowania

Jakies nowe porządki?:) Nie widzialam czata...Juz sie pojawil..dnia nastepnego...Oki.

Re: ShoutBox — Miniczat — bez logowania

MaryLou napisał/a
Jakies nowe porządki?:) Nie widzialam czata...Juz sie pojawil..dnia nastepnego...Oki.
Cześć Lwiczko,

Widocznie to był jakiś chwilowy problem z czatem, nawet nie zdążyłem go zauważyć ;)

Pozdrawiam i dziękuję za odp. na maila! :)