Skasowany wiersz o murzyniątkach z Aleppo

Zablokowano 3 wiadomości Opcje

Skasowany wiersz o murzyniątkach z Aleppo

czytelnik
Szu napisał: "Ten wątek dotyczy wojny w Syrii, dotyczy zniszczeń wojennych w Syrii, a nie wiersza o "Murzyniątkach". Dlatego Twój komentarz traktuję jako spam (punkt 2.4 regulaminu) i przenoszę do kosza. Każdy następny łamiący zasady będę kasował bez ostrzeżenia."

Szuw,
mój wiersz o murzyniątkach, był analogiczny do wiersza, który zamieścił Darrio. W moim wierszu chodziło o syryjskie murzyniątka z Aleppo.
To, że nie rozumiesz poezji, nie znaczy, że powinieneś wyrzucać ją do kosza, zwłaszcza dobrą poezję o przygodach murzyniątek syryjskich.
Przywróć post.

Re: Skasowany wiersz o murzyniątkach z Aleppo

Tak, jak napisałem wcześniej: Ten wątek dotyczy wojny w Syrii, dotyczy zniszczeń wojennych w Syrii, a nie wiersza o "Murzyniątkach". Dlatego Twój komentarz traktuję jako spam (punkt 2.4 regulaminu) i przenoszę do kosza. Każdy następny łamiący zasady będę kasował bez ostrzeżenia.

Także podtrzymuję swoja wcześniejszą decyzje i zamykam wątek.

Re: Skasowany wiersz o murzyniątkach z Aleppo

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czytelnik
w Syrii nie ma czarnoskórych-przyjrzyj sie im-oni prawie karnacją nie roznią sie od poludniowych europejczykow