Skok ;)

Sputnik phone

Re: Skok ;)

Lwiczka9
dajta spokój.....i jego kolezanka...https://www.youtube.com/watch?v=boCjZgTTsBk

Re: Skok ;)

Sputnik phone
Skakałem w Wawie z Dwóch Wież /15m/ i to jest tak... Że jak już po, to chce się więcej i wyżej :) Zupełnie jak z drugami :)

Re: Skok ;)

Lwiczka9
:))Chyba jestes spod baaaardzo ryzykanckiego znaku zodiaku! uwielbiasz ryzyko i adrenaline :)) Jakis strzelec zodiakalny czy "cus" w tym stylu? Prrzy samym ogladaniu jest dreszczyk emocjo. Mnie kiedys wciagnal niezly film z 2015 Zemeckisa o gosciu co przeszedl na linie przewieszonej miedzy dwiema wiezami Word Trade Center w
Nju Jork:) na faktach The walk.Siegajac gwiazd.  https://www.youtube.com/watch?v=OL3rx0CXVpQ

Re: Skok ;)

Sputnik phone
Baranek jestem :) U mnie to musi być 100% pewności. Na zapytanie czy bezpiecznie? Odp. szaleńcami nie jesteśmy! Ekipa Dream Jump skacze codziennie i jak? Zawsze pełne portki :)

Re: Skok ;)

Lwiczka9
Baranek to wszystko wyjasnia:)). No rozumiem,portki musza byc pełne...:)Bez podtekstow prosze:))) A powaznie,to szacun!