Sobota wieczór >;DDD Więc może... :)

Re: Sobota wieczór >;DDD Więc może... :)

sputnik
Zawsze chciałem jechać na Ibizę :) Fajnie secik się zapowiada :) Teraz jest po sezonie ale można było się pobawić na La Playa przy warszawskim ZOO przy podobnych rytmach :) Byłem tam z Papugiem na melanżu total ale wszystko za free :) Ostatnio byłem w Instytucie Energetyki wszystko perfekt! Mory o dziwo u mnie zawsze na trzeźwo :)

Re: Sobota wieczór >;DDD Więc może... :)

Re: Sobota wieczór >;DDD Więc może... :)

sputnik
Z Jolą mam kontakt -dziś gadaliśmy i podrzuciłem Jej linka :) Ketamina powiadasz a to nie znam :) Właśnie szukam pomału  publiki do projektu mojego Przyjaciela. Impreza w industrialnym klimacie na ok. 100+ pełna profeska w tym stylu
https://youtu.be/nUhbqUKbcfg
PS. siedzimy w tym od lat ale czas coś własnego uruchomić.

Re: Sobota wieczór >;DDD Więc może... :)

Re: Sobota wieczór >;DDD Więc może... :)

sputnik
O Rebeliantce mogę tylko w superlatywach :) Naprawdę jest serdeczna i można bez końca gaworzyć bez wyczerpania tematu :) Dobrą muzykę serwujecie panie Kolego!