Sonic boom!!!!+

Sputnik
Efekt? Kapitalny!!! W środę latają efami nad Przasnyszem :)

Re: Sonic boom!!!!+

Sputnik
Kilka razy byłem na Air-Show w Radomiu i w Mińsku :)
Coś pięknego...

Re: Sonic boom!!!!+

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Napiszę Wam Kochani, że podłoga się podnosi po przekroczeniu bariery dźwięku 😎

Re: Sonic boom!!!!+

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Pan Porucznik Adrian Rojek jest ogarnięty i kilka razy widziałem Jego popisy na Migu 29.
Najdzwniejsi to są Turcy na Air-Show. Latają nad publiką i stawiają świecę, że z F-16 leci syf z dopalacza.

Re: Sonic boom!!!!+

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Granicą prędkości na pokazach to 900 km/h. W Radomiu byłem świadkiem kak Izrael lub Turek był na
 pograniczu bariery dźwiwięku 🤗

Re: Sonic boom!!!!+

Sputnik
Widzę, że mało Was to interesuje ale po nasłuchu jestem w stanie rozpoznać co pruje powietrze... DŻAMBO czy efik 16ty.