Spalmy żyrafę :)

Sputnik
Wrzucimy ją do wulkanu tak szybko nim się zorientujemy, że to jest całkowicie bez sensu :) Czyli konkurencja mnie wypier... wykluczyła ze swoich szeregów :) Muzyczka! https://m.youtube.com/watch?v=NO8-Mjb9vH4&feature=youtu.be

Re: Spalmy żyrafę :)

Sputnik napisał/a
[...]
Sputniku, "konkurencja" raczej Cię nie wykluczyła, tylko sam się wypisałeś ;)
Nie lubię tego słowa "konkurencja" ponieważ staram się nie konkurować. Wręcz przeciwnie, nawet dodałem kiedyś link do Atlantydy na tutejszym forum, żeby meli większą widownię. W odwrotną stronę było niestety inaczej.
Illuminasuty, Drapaki, Lolki sabotowały tutejsze forum i przekonywały wszystkich, żeby nikt na Multi nie wchodził (bo tutaj rzekomo biją, okradają, podsyłają wirusy i gwałcą).  ;)

PS. Nie powinieneś też rezygnować całkowicie z Atlantydy. Ty szukasz kontaktu, rozmowy i adrenaliny z wątków politycznych. Tutejsze forum Ci tego nie zapewni w 100%, ponieważ tutaj raczej się we wszystkim zgadzamy ;)

Re: Spalmy żyrafę :)

Sputnik
A to ciekawe co piszesz ;) Mam 2h wolnego nad Świdrem przy SPoż. i z racji upału jest rozkaz pochować się w cieniu :) Siedzę w zakolu i komary tną niemożebnie i jak zatłukę to wrzucam truchło myk do Świdra i wiesz, co? (Ponoć nąjgłupsze pytanie na świecie) Oswoiłem sobie rybki :) Chodzę po mini plaży a te za mną pływają :)  Serio!  Aż przypomniał mi się pewien utwór! Live a jednak dygresja z tego wyniknęła :) https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=q8w1d01Y2vY