Sputniku a w Warcaby umiesz grać? >;D

Re: Sputniku a w Warcaby umiesz grać? >;D

sputnik
Pierwsza gra planszowa w którą nauczyłem się grać jeszcze przed pójściem do przedszkola na Schillera :) Wolę szachy gdzie już w zerówce miałem partnera do gry :) Rozumiem, że jak zbiję pionka to muszę wychylić? Przypomniał mi się dowcip!
-Mąż do żony: Idę do Wojtka pograć w szachy i wraca nad ranem a ta jęczy, że śmierdzi alkoholem!
-A co? Miałem śmierdzieć szachami???

Re: Sputniku a w Warcaby umiesz grać? >;D

Re: Sputniku a w Warcaby umiesz grać? >;D

sputnik
O szachach albo warcabach drugi kawał mi przypomniałeś :)
-Chodź do mnie na partyjkę mam wódeczkę...
-Nie, wiesz żona mi umarła.
-No chodź zagrasz czarnymi :)
https://youtu.be/oClKrdLtkmU

Re: Sputniku a w Warcaby umiesz grać? >;D

Re: Sputniku a w Warcaby umiesz grać? >;D

sputnik
Odmawiam odpowiedzi :)
Dobry film dziś obejrzałem ale muszę jeszcze raz "Służby specjalne" -polecam!
tak więc do potem :) Aha zrobiłem sobie przerwę by zrobić zakupy (browarki, woda) i zaczepił mnie koleś z wyglądu recydywa i od razu agresja, że z policji jestem, że mam wyostrzone zmysły i tym podobne wulgaryzmy :) Życzyłem wesołych świąt to żebym wyp....ał! :) O co tu chodzi? No nic wracam do filmu jak chcesz to w wolnej chwili obejrzyj bo warto!
https://youtu.be/qChjMQBMbv0

Re: Sputniku a w Warcaby umiesz grać? >;D

Re: Sputniku a w Warcaby umiesz grać? >;D

dziewica