Sputniku :)

Wenus
Napisałeś, że dziś jest Dzień Pocałunku a możesz sprecyzować w co ? ;)

Re: Sputniku :)

sputnik
Jak pisałem :) Trudno się powstrzymać -prawa rącka, lewa rącka, ustecka, prawe usko (uwaga gryzę), lewe usko, cółecko, syjecka,
I tak każdy milimetr kwadratowy Kwiatuszka :)

Re: Sputniku :)

Wenus
Oj! Broniłabym się z całych sił! Tylko, że jestem bardzo słaba.... ;)

Re: Sputniku :)

sputnik
Nic na siłę :) Pewne chwyty obezwładniające są nie do pokonania ;)

Re: Sputniku :)

Wenus
No i bardzo szkoda ;)

Re: Sputniku :)

sputnik
Te "szkody" działają na dwa fronty :)

Re: Sputniku :)

Wenus
Ojej! Też się będziesz opierał? :)  Przypomniał mi się taki żart : siedmiolatka powiedziała rodzicom, że Jasiu pocałował ją dziś w obecności całej klasy.
- Jak to się mogło stać? - zdziwiła się matka.
- To nie było proste - przyznała młoda dama - ale trzy koleżanki pomogły mi go złapać i przytrzymać  :)

Re: Sputniku :)

sputnik
Coś w ten deseń jak grało się w butelkę -pytanie albo wyzwanie :)