Sputniku!

Lwiczka9
Za długo byłes grzeczny na Atlancie i usilowałes sie dostosowac...i soory...podlizywac...Sputniku! To nie TY! Ty jestes stworzony do wiekszych rzeczy niz do uzerania sie z....Dobrych,spokojnych Swiat Tobie zycze...PS. Dobra dusza z Ciebie. Nie na to forum. Noo moze z dziewczynami sobie troche pogadasz chwilke...Trzymaj sie cieplo niczym ta wiosna! dzis przypomnial mi sie Gomez...:) Mial piekne pióra:)

Re: Sputniku!

Sputnik phone
Efekty pandemii się kłaniają. Dzięki za przytemperowanie mojego temperamentu. Pozdawiam serdecznie.

Re: Sputniku!

Sputnik phone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Masz rację. Rozbrykałem się za nadto. Obiecuję poprawę. Masz moje słowo. Jadę teraz do Gucia. Gucio jest spoko. Prześlę materiał jak będę w domciu. Jeszcze raz dzięki za troskę :)

Re: Sputniku!

da®®io
przeczytales, te moje 2 linki z atlantydowego kosza - juz ich same tytuły spowodowały wykwit piany u konserwowych:)))

Re: Sputniku!

Sputnik phone
Masz zdrowie Darku :) Na obecną chwilę nie zerkam tam na to brunatne szambo -dałem słowo a przyczym dbam o zdrowie psychiczne i nie mam czasu użerać się z hejterskim betonem :)
Pozdrawiam i bądź dzielny :)