Strasznie się czuję źle psychicznie, fizycznie i ogólnie wszystko mnie nakurwia.

Strasznie się czuję źle psychicznie, fizycznie i ogólnie wszystko mnie nakurwia.

Sputnik
Zadzwoniłem do Rodziców jak się miewają.
Pogonili mnie z tekstem, że jak będą się źle miewali to mnie poinformują 😪

Re: Strasznie się czuję źle psychicznie, fizycznie i ogólnie wszystko mnie nakurwia.

Sputnik
Co za text? Pierdolę to wszystko!
Auto mam i Pieseła dziś bym zgarnął pod pachę.
Auto mam Fiata Stilo 1.9 JTD
NIC skomplikowanego :)

Re: Strasznie się czuję źle psychicznie, fizycznie i ogólnie wszystko mnie nakurwia.

Sputnik
W wagonie :)