Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

Re: Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

Kawusia napisał/a
Pracujemy jak najlepiej potrafimy tylko mamy nie fart ze urodzili smy się w Polsce.
Nie przekonasz mnie, że białe jest białe, a czarne jest czarne.

Re: Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

Wiliam
To nie ma nic wspólnego z tą władzą czy poprzednią po prostu ludzie nauczyli się sądzić i uzyskiwać odszkodowania od unikających ich wypłat ubezpieczycieli i nawiązki od powodujących zdarzenia i stąd ich większe koszty, zrozumiesz to kiedy przydarzy ci się ( oby nie) jakiekolwiek takie zdarzenie,  wtedy dowiesz się jak ciężko wybębnić od ubezpieczyciela SWOJE PIENIĄDZE.
Można zresztą podejrzewać coś w rodzaju zmowy cenowej która jest wynikiem poprzedniej wojny o klienta. Popatrz na ich armie urzędników i biurowce KTOŚ musi ponieść koszty tego wszystkiego - KTO - MY .

Re: Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

Wiliam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
,,Pracujemy jak najlepiej potrafimy tylko mamy nie fart ze urodzili smy się w Polsce."

 Hm.. O rodzinie i matce nie mówi się źle, nawet jeśli traktuje nos jak macocha to na Polskę nie narzekam zwłaszcza że teraz bez problemu możesz zmienić ja na inny kraj,  Niefart to takie słowa - jak cytat powyżej bez wielkich słów. Mi się mój Heimat bardzo podobo i nie zamieniłbym go na żaden inny , choć fakt nie jest łatwo .

Re: Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

Kawusia
Wiliam napisał/a
,,Pracujemy jak najlepiej potrafimy tylko mamy nie fart ze urodzili smy się w PRZYLĄDKA
 Hm.. O rodzinigóry. matce nie mówi się źle, nawet jeśli traktuje nos jak macocha to na Polskę nie narzekam zwłaszcza że teraz bez problemu możesz zmienić ja na inny kraj,  Niefart to takie słowa - jak cytat powyżej bez wielkich słów. Mi się mój Heimat bardzo podobo i nie zamieniłbym go na żaden inny , choć fakt nie jest łatwo .
Ale z czystym sumieniem mogę mówić źle o politykach bo to oni nam zgotowali taki los.Kto tworzy naród? Przykład Idzie zawsze z gory.A my jesteśmy pionkami.
12