Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

W tym wątku będę wrzucał fajne piosenki  w wykonaniu mojego ulubionego Studia Accantus <<--

Jarek Kozielski i Natalia Piotrowska - Wcale nie, ależ tak (Anything You Can Do)

Maciej Pawlak & Natalia Piotrowska - True Colors

Maciej Pawlak & Natalia Piotrowska - True Colors (cover)

Natalia Piotrowska - Show me heaven (cover) LIVE SESSION

Natalia Piotrowska - Show me heaven (cover) LIVE SESSION

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Studio Accantus - Grosza daj wiedźminowi (Toss a Coin to Your Witcher cover)"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Kuba Jurzyk, Accantus Live Band - Nigdy nie ulegnę"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Adrian Wiśniewski - To jest ta chwila (Jekyll i Hyde)

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Małgorzata Chruściel - Powstanę (Stand Up - Cynthia Erivo cover)"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Przylażczka
https://www.youtube.com/watch?v=tc1nGW1jqhs
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Świetna jest ta piosenka w wykonaniu Natalii Piotrowskiej. Wielu ludzi nie lubi coverów, ala ja je uwielbiam. Słuchając dobrych coverów — za każdym razem odkrywam coś nowego w starej piosence. Za to je kocham.
Piękna piosenka i wokalistka :)

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Przylażczka
szuw napisał/a
[...]
Piosenka jest piękna, a wokalistka taka sobie:) Ale głos ma dobry, nie ma co dyskutować.
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?
1234