Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Siostry Schuyler (The Schuyler Sisters - Hamilton - Polish version) Studio Accantus"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Milion mil stąd (A Million Miles Away - Polish version) Dominik Fijałkowski, Sylwia Przetak"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Co czeka nas (Earth Song - MJ Polish version) Studio Accantus"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

MaryLou
Czy to grzech? Najnowszy klip https://www.youtube.com/watch?v=L79WaoJsZbY

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

MaryLou napisał/a
Czy to grzech? Najnowszy klip https://www.youtube.com/watch?v=L79WaoJsZbY
Dzięki Lwiczko, świetne wykonanie :)

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Przyłaszczka

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Przyłaszczka
Paweł Skiba- lepszy od Brzozowskiego podczas Eurowizji
🦋🦋🦋
12345