Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Ana.Mina
szuw napisał/a
„Modlitwa Esmeraldy (God Help the Outcasts - Polish version) Studio Accantus”

Tak myślałam, że wrzucisz Esmeralde :) Widziałam ostatnio w nowościach na FB :) Piękna muza :)
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Ana.Mina napisał/a
szuw napisał/a
„Modlitwa Esmeraldy (God Help the Outcasts - Polish version) Studio Accantus”

Tak myślałam, że wrzucisz Esmeralde :) Widziałam ostatnio w nowościach na FB :) Piękna muza :)

Zgadzam się, piękna muzyka, cieszę się, że Tobie też się podoba :)

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

„Co czynię? (What Have I Done - Les Misérables - Polish version) Kamil Dominiak”