Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Ana.Mina
szuw napisał/a
„Modlitwa Esmeraldy (God Help the Outcasts - Polish version) Studio Accantus”

Tak myślałam, że wrzucisz Esmeralde :) Widziałam ostatnio w nowościach na FB :) Piękna muza :)
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Ana.Mina napisał/a
szuw napisał/a
„Modlitwa Esmeraldy (God Help the Outcasts - Polish version) Studio Accantus”

Tak myślałam, że wrzucisz Esmeralde :) Widziałam ostatnio w nowościach na FB :) Piękna muza :)

Zgadzam się, piękna muzyka, cieszę się, że Tobie też się podoba :)

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

„Co czynię? (What Have I Done - Les Misérables - Polish version) Kamil Dominiak”

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

„Deszcze Castamere (Rains of Castamere - Polish version) Paweł Erdman”

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Nie zostawię cię (Wait For Me - Hadestown - Polish version)

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

„Biada ludziom podłym -
No One Mourns the Wicked - Polish version) Studio Accantus”

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Chcę bohatera (I Need a Hero - Shrek 2 - Polish version) Małgorzata Chruściel

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

„A my nie chcemy uciekać stąd (cover) - Paweł Erdman, Adrian Wiśniewski”